WelcomeToMySuperDuperBlog

Nothing to say :D

Hey guys, assalamualaikum :) act tajuk kat atas tu saja2 ja letak. Hahaha, btw tak tee am at kot utk saya ucapkan selamat tahun baru islam,1433 hijrah. Hope apa yg kit a azam utk tahun baru Kali ni termakbul! Amin.. Ohyaaa, saya berazam utk tahun baru ni utk menjadi seorang murid yg cemerlang Dlm pelajaran n menjadi seorang manusia yg berjaya dunia Dan akhirat. Amin!! Hehe,korang buat apa cuti nie? Hmm cuti Sekolah nie saya tak buat apa2 pun duuduk rumah n Pegi rumah org khawin.;) but start bulan disember, dah start tuisyen but only for 4 days in 1 week dekat elit maju. N saya juga start tuisyen dgn cikgu rohaiza utk subjek maths :D lps tuisyen baru laa dpt p bercuti dgn family, n insyaAllah 22/12-26/12 saya Akan pergi Indonesia, buat apa? Nak berperang sebab diorang suka2 hati je bakar bendera negara kita, hahaha. No laa, tentu2 la saya p bercuti. Hehehe.

Okay, sapa tahu tahu bila keluar result PMR?? Oishhh, result yg plg takut nak ambil :( hmm
Guys, please doa2 kan saya dpt result yg okay tau. Thanks. Bye2 ^,^

No comments:

Post a Comment