WelcomeToMySuperDuperBlog

CUTI SEKOLAH :}

Assalamualaikum. peepssss, hello stalker2 sekalian. heee, nampak tak tajuk kat atas ni?? nampak ke tak? hahaha, so today i  would like to...... wait2, apasal aku cakap org putih pulak nie. hahaha.
okay saMBUNG balik, act hari ni nak cerita pasal cuti. so korang cuti buat apa je ea? hehehe, aku macam biasa laaa, nak tau apa aku buat time cuti? tadaaaaaa :
- tidur pukul 3 pagi. woot, lambat kott
- bangun pukul 12.00 tgh/hari paling lambat okay. paling awal 9.00 pagi. hahaha
-tuisyen utk subjek math.
- online= fb, tweet2, and blogging
- and  saya jugak belajar subjek kimia, lols. macam tak percaya kan. aahahahaha.

next is what yaaa??? haaaa, about where i go for my vacation, yeahhh.
seperti yg korang tahu on 22/12/2011 result PMR akan keluar. yayayaya, hari yg paling takut buat saya :D
hahaha, on thatday jugak saya akan pergi bercuti ke Indonesia. yeahhh, hahaha
#okay saya dah merapu rapan kat sini. bye2 and Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment