WelcomeToMySuperDuperBlog

friends is everything ♥

Holla guys, Assalamualaikum. hehehe, cuti nie bosan sgt kan? ahaha, sampai tak tau nak tulis apa dah. but thanks to kak Ain Omanah sebab kasi idea nak tulis apa bila baca blog dia. hehehe,so korang nampak tak tajuk kat atas tu? yeahh, today it's all about my friends <3 tadaaaaaa, Atiqa Husin


nama dia atiqa husin, kitaorg dah 9 Tahun kenal, maknanya since standard 1 laa kan. yayaya, kita org sekolah rendah sama, sekolah agama sama. but start sekolah agama laa kitaorg kenal. and now sekolah menengah pun sama, sama kelas pulak tu. atiqa iloveyou soo much, thanks sebab jadi kawan aku since darjah satu ♥




she is damia, yg bibir dia muncung tu. damiaaaaa, sori sebab takda gambar kau sorang, heee aku kenal dia since standard 5. damia, yeke? hahaha, ntah tak igt dahh. but kitaorg start rapat since form 1. dia always buat kelakar. but, bila dia merajuk.. fuhhh, susah nak tanya sebab apa. hehehe, damiaaaa thanks sebab suka cubit lengan aku hari2 sampai lebam. ghahahaha, iloveyouu ♥

Waniey Razak


haaaa, dia waniey razak. dia seorang yang gila2 sikit, suka sendawa kuat. ahahaha n suka melatah. dia punya bersin comel. memang org akan gelak bila dgr dia bersin. waniey sayang, sorry sebab suka gossip psl kau sgn BF kau. hehehe, kau tak marah kan? :} even aku baru kenal kau setahun lebih, but kau kawan aku yg terbaik, iloveyouu ♥




dia nie pulak nabila rosli. dia nie baik, comel. hahaha, dia bukan yg ada misai tu tau, but yg pegang patung tu laa, hehe. dia pun kuat touching jugak. but dia nie paling susah nak bg tau sebab apa dia always touching bila datang sekolah. hey kawan, please don't be like this again haaa. iloveyouu  ♥



now, she is hanani roslan. dia nie  gila2 sikit. always acting like budak2 same as me. sepp sikit nani. hahah, aku kenal dia since form 1. kami kelas sama. hehe, but form2 and 3 kami terpisah. but still gila2 jugak kan nani.... hehehe, iloveyou laa budak  ♥

Wfa Syfnz


dia, wafa syafinaz, hehehe. dia nie my bantal peluk? 0.o haha, wfa.. aku kenal dia since form. baik sgt wei, hahaha. selalu cium pipi aku. heheh, wafa, bila nak belanja bowling nie? hahaha, iloveyou ♥

  


she is tasha gerard. hey, aku kenal dia start form 1 lagi. hehehe,, dia nie gila2 sikit. always ponteng kelas . cari masalah dgn soh betul hahaha. wei, kau kwn aku yg aku tak kan lupa sampai bila2. iloveyouu  


dia adilla masri, comel kan dia? haha, kami panggil dia mokk. haha budak yg terlebih hyper active okay. sukan? netball shotters okay. hahaha iloveyouuuu ♥


hey guys, sanyang korang sgt2, thanks sebab sudi jadi kawan aku. hehehe
okay bye2



No comments:

Post a Comment