WelcomeToMySuperDuperBlog

back to school guys :}

hey guys, assalamualaiku. kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang. muehehehe, mesti ada yg pernah dgr tagline ni kan. hahahaha, credits to sis maria elena. you are my inspiration sis. iloveyou. ohhhmmjay, hahaha ni pun salah satu tagline dia. okay,ada sesiapa tak kenal dia, hahaha, gambar2 nie saya curi.. ehehehe, bukan curi but pinjam. hehehe dari blog kak maria sendiri





ni gambar dia dgn family mr. asfirdaus. family paling sporting yg pernah aku jumpa.


ni pulak gambar family kak maria..

tadaaaa, nie laa maria elena dgn tunang dia. mr.asfirdaus asri (a.k.a datuk) huhuhu.act, saya tak pernah tgk family yg sporting mcm family diorang nie. btw,congrats sis sebab dpt datuk nie, hopefully dpt bahagia hingga ke anak cucu :D iloveyouu.

#hopefully oneday  i will be like them. have a sporting family-in-laws 0.o hahaha. lols


Okay, balik pada tajuk kat atas, seperti mana yg korang tahu,PmR result akan keluar tidak lama lagi. bila tgk berita dimana KPM telah menetapkan tarikh mengambil keputusan PMR jatuh pada 22/12/2011 I'm was being like a shock person. ohh goshhh. hey guys wish me luck and get the best result okay. heee



hehehehe, gambar kat atas tu saja je nak letak. so korang dah beli barang persiapan sekolah? if belum, better beli cepat. me?hehe, next year my dad susuh pakai baju lama dulu, so bila aku dah ada kat sekolah nnt jgn tanya baju aku tu baru ke lama okay? hahahha, act my dad ckp pakai je yg lama dulu, sebab tunggu result Pmr. dia ckp kalau dpt result baik, insyaAllah along dpt masuk asrama. wahhh asrama tau, so takda laa membazir nak beli baju banyak2 kali kan. hmm my siblings semua dah beli barang sekolah. and I just beli alat tulis jee. heee, and kalau korang nak tau jugak, tahun depan adik saya naik darjah satu. so, semua benda dia punya baru. hahaha. and total utk kami 4 org adik beradik ialah RM1700.. haaa, banyak tak? banyak kan? heeeee, okay saya dah MERAPU. nuhehehehe.
okaylaa, tu jee kot. yg laen semua lps saya balik dar bercuti yaaa. hee, bye assalamualaikum. kalau tak jwb dosa kalau jwb sayang. heee

No comments:

Post a Comment