WelcomeToMySuperDuperBlog

holidays at Jakarta And Bandung :D

holla guys, assalamualaikum kalau tak jwb dosa kalau jwb sayang ;) hehehe. so korang mesti tertanya2kan berapa result pmr saya? hmmmm, resultsaya tak sebagus kwn2 saya, saya just dpt 3A 4B 1C. but saya tetap tak puas hati dgn result saya. yela, mana taknya. org yg always dpt c dia boleh dpt a. but saya dr A dpt B. like shit okay. hahaha, my mom suggest nak buat semakan semula. satu subjek RM20. so total RM100 laa sebab nak semak utk 5 subjek. hehehe, okay2. malas nak cerita pasal benda yg dah lepas, if lepas semakan nie dpt result yg baik.. alhadulillah kalau tak.... kau redha jee laa diyana oi. hehehehe.

okay, now nak  cerita pasal tajuk kat atas nie. so, after amik result terus balik rumah siap2 nak pergi airport. yayaya, pergi airport dgn muka sedih.  hehehe, flight pukul 5.30. so dr rumah pergi rumah  makngah kat kajang mintak dia tolong hantarkan. sejam lps tu sampai airport cari kawan ayah pakcik ghazali sbb nak chech-in kan beg. if korang nak tau, trip aku kali ni seramai 43 org. ramai kan? hahaha so lps chenk-in beg pergi makan kat mcd sebab dah lpr sgt dari pagi tak mkn. result punya pasal laa nie kan. hahaha. then lps mkn terus naik train nak pergi tempan boarding. so tunggu kat sana dlm setengah jam, then terus naik flight. act yg aku tau ada kwn ayah aku dua org je yg pergi. yg lain tak tau. hihihi. so, dlm flight dudk dkt du jam jugak laa kan. hehehe. samapi sana around pukul 7.00 ptg waktu indonesia yee.and time tu malaysia pukul 8.00 mlm. heeee act banyak gila benda aku buat kat sana. first sampai pergi puncak. lama jugak dr airport sana, dlm 7 ke 8 jam perjalanan. mana taknya macet bangat dong. ( macet maksudnya jam yaa) hahaha.

dlm perjalanan nak naik puncak tu adik aku dah taktahan sgt nak buang air kecil. bg tau kat ayah aku, then ayah bg tau kat driver bas tu, but time tu takda tempat nak berhenti. so, adik aku terpaksa buang air kat dlm botol hahaha, kesian kau adik. hehehe.

hoi, jenuh kot nak type panjang2 ni. aku skip sikit yee, heeee. so pergi tempat shopping banyak gila aku beli. antaranya t-shirt laa kan. hahaha. mak aku pulak bile dah dpt pergi pasar baru beli kain jelaa keja dia. hahaha. and aku dpt jugak pergi trans studio. ohhhyeahhhh, hahahaha. semua kat dlm tu aku naik termasuk roller coster. hahahaha.

mesti korang tanya kan, gambar takda ke? act ada gambar, tp tak banyak. yelaa, sebab yg ni kali kedua aku pergi sana, so tak ambik banyak sgt gambar. hehehe. so korang, tu je kot aku nak membebel hari nie. bye <3

No comments:

Post a Comment