WelcomeToMySuperDuperBlog

say hello to 2012 :D

hey, assalamualaikum. kalau tak jwb dosa, kalau jwb sayang. huhhhhh, dah terikut pulak tag line org. sorry. apa2 jelaaa kan. okay today nak story morry sikit pasal tahun 2011. 2011 adalah tahun yg terbaik walaupun pada hujung tahunnya telah kecewakan aku 0.o hahaha, hey 2011 you're the best ever year yg pernah aku lalui :D and 2012 please be nice to me okay?
#azam tahun baru :- saya nak menjadi seorang anak yg mempunyai tanggungjawab terhadap keluar, menjadi seorang pelajar yg berjaya didunia dan akhirat. IsyaAllah. doakan saya yee kwn2? heeeee :D

okay pada tarikh 31/12/2011 saya akan kehilangan lg seorang kwn yg bernama SHALIANA MAHAT. fuhhhh, susah gila nak cari kawan mcm dia. periang and peramah yg amat. nak tgk tak gambar dia?  tadaaaaaaaaa,


comelkan? hahaha, wei, knp kau pindah doe? nnt tak dpt nak dgr kau gelak2 dah. kalau dkt takpa, ni PUTRAJAYA kot.... haishhhh time kau dtg rumah aku ptg td siap bagi aku benda nie lagi,


comel sgt2, thanks kawan. but sepatutnya aku yg bg kau. ni terbalik pulakkk. hehehe
wei, good luck tau kat sana nanti. hopekau tak lupakan aku. thanks sgt2 sebab sudi jd kwn aku sejak darjah satu lg. i loveyouuuu   ♥ 
                                                                                     

No comments:

Post a Comment