WelcomeToMySuperDuperBlog

Sekolah pun bermula c(:

Hello stalker2 sekalian, assalamualaikum. Sihat? Hehe, saya sihat, alhamdulillah. Sori laa,late update blog psl first day sekolah. Okay, cerita dia begini.... Mlm sebelum sekolah bermula, kemas laa beg, but tak tau nak bwk apa.last2 just bwk buku tulis 4, buku komsas and pensil box jee, hehe. Mlm tu beria2 tidur awal, pukul 10 dah tido tau. Awal kan? Haha,

Then, esok pagi tu bangun laa pukul 6.00 pg. Mandi, solat apa semua, lps tu terus turun bwh minim air ho ho horlicks, hehe. Then 6.40 gerak keluar rumah. Sampai je sekolah, terus jumpa atiqa,nabila and semua kwn2. Peluk2 and sembang2, yelaa kan dah dekat dua bulan cuti jarang pulak tu jumpa kan, memey ckp jee laa keja kan? Haha, then 7.20 beratur kat tapak perhimpunan, nyanyi lagu sekolah apa semua, the terus duduk. Time tgh duduk uh, tashaa and the gang ckp2 jee, sampai pengawas pun dah maleh nak tegur suruh diam. Haha, kesian kat pengawas tuhh. Okay, habis je perhimpunan, terus naik kelas. Kelas aku punya laa atas sekali dekat blog zaaba. Memey penat laa kan nak naik. Haha, then guru kelas kitaorg pun msk, Nama dia en. Manivannan. Ohhyaa, lupa nak ckp, saya budak acc and Nama kelas saya 4 premier. Hehe. Okay sir msk terus ambik keehadiran. Then sir nak buat undian utk lantik ketua kelas,penolong, bendahari and ajk kelas. Bila sir Tanya sapa nak jd ketua kelas, semua ckp diyana and aku pun, haaaa? Me again? Sir tanya, diyana, kamu nak ke tak nak? Hmmm, boleh laa sir. Sbb diorang dah lantik sayakan. Hehe, then dgn rasminya aku jd ketua kelas 4 premier utk Kali yg ke empat dlm SEJARAH aku sekolah menengah. Urghhhh, and penolong dia aidid, bendahari dia atiqa. Hahaha. First time sekolah okay laaa, takda hw lg.

On the second day, pegi sekolah mcm biasa and balik dah Ada hw. Thank god tak banyak. Hehehe, thanks cikgu. But,,,, on the third day sekolah, Dari awal aku msk kelas. Belajar subjek first dah start Ada hw. Hw nya adalah, bm,pjk,ekonomi asas, addmaths and maths. Huhhh, SELAMAT dah siap. Hehehe. Okay laaaa, nak p gosok baju pulak. Bye2, :D

No comments:

Post a Comment